2010. jan. 10.

Sorsolás

Először is köszönöm Mindnyájatoknak a jókivánságokat.
Megtörtént a sorsolás,gyorsabban,mint igértem.Kis dundi kezek sorsolták ki a nyertest,aki nem más mint Erika(RAINDROP).Gratulálok!
De mivelhogy nagyon szeretek ajándékozni,gondoltam,hogy megleplek mindegyiketeket egy kis ajándékkal.Ezért kérlek,irjátok meg e-mailben(manuart.cuccok@yahoo.com) a cimeteket és hogy milyen stilusú ékszert viseltek legszivesebben(alak,szin,méret),hogy személyre szóló legyen az ékszer...Remélem,hogy tetszeni fognak,és örömmel viselitek majd őket.
Köszönöm,hogy játszottatok velem...

8 megjegyzés:

Raindrop írta...

:DDDDDDDDDDDDD
Hát én még sosem nyertem semmit!
KÖSZÖNÖM!!! Jaj, nagyon örülök!

Csilla írta...

Nagyon nagylelkű vagy, köszönöm szépen előre is. Rólam minden infód meg van :)

Moszilka írta...

Köszi nagyon, nagyon szépen!

Gabessz írta...

Ez aztán a meglepetés!!! Nagyon szépen köszönöm!

Anita írta...

Megkaptam az ajándékot, nagyon szépen köszönöm!!!
http://babocablog.blogspot.com/2010/02/ajandekot-kaptam.html

Csilla írta...

Kukkanccs be hozzám, várnak rád díjak :)

Névtelen írta...

Kedves Ágnes nagyon vagányak az ékszerek, amiket készítesz!!Most találtam rá a blogodra :o) csodás :o) Gratulálok hozzá!!
Kristina

Ágnes írta...

Köszönöm szépen!